ІПР



Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
1.  Загальні відомості про учня:

Дитина ______________________________________    Дата народження _____________________
Батьки або опікуни ____________________________    Телефон ___________________________
Адреса _____________________________________________________________________________
Навчальний заклад ___________________________________________________________________
Рік навчання ___________________________Клас _________________________
Вчитель_________________________________Асистент вчителя______________________
2. Строки дії програми з _________________ до ______________________________________

3. Особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоров’я, фізичний і мовленнєвий розвиток, когнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну діяльність)
Дата
Короткий зміст
Джерело інформації
1.


Витяг з протоколу діагностичного засідання ОПМПК №     від
2.


Вчитель
3.


Асистент вчителя
4.


Психолог
Каплиста С.К.

4. Наявний рівень знань і вмінь учня
Поточний рівень знань з основних предметів
Потреби














5. Додаткові освітні та соціальні потреби учня (додаткова підтримка асистента вчителя , супровід соціальним працівником, робота з учителем-дефектологом, вчителем-логопедом тощо)         
Так (додаткова підтримка асистента вчителя, корекційно-розвиткові заняття з логопедом, вчителем-дефектологом)
Ні


6.  Перелік спеціальних і додаткових видів послуг:

Найменівання заняття
Фахівець, який проводить заняття
Місце проведення
Проведення заняття
Періодичність
Корекція розвитку





























7. Навчальні предмети
    Звільнення від вивчення окремих предметів
     Так
      Ні
8. Адаптація (необхідне підкреслити)

Стиль навчання:                    Переважно слуховий                    Переважно візуальний
Багатосесорний                  Переважно кінестичний               Переважно тактильний
Навчальні підходи
R Часта / невідкладна реакція з боку вчителя
£ Об’єднання стилів навчання
£ Спільне навчання
£ Кооперативне навчання в групах / парах
£ Інше _______________________________

Вказівки
R Різні види вказівок: ________ усні __________ письмові
_______ демонстрація / моделювання ___ привертання уваги учня
£ Інше ____________________________________________________

Корекція поведінки
£ Часті перерви
£ Чітке визначення очікувань
£ Робота в тиші
R Позитивні підкріплення
£ Надання можливостей для вибору й альтернатив
£ Надання можливості порухатися
R Близький безпосередній контроль
£ Розміщення дитини у зручному місці
Матеріал та обладнання
£ Книжки для сліпих, надруковані шрифтом Брайля
R Адаптовані версії книжок
£ Затискачі, похилі дошки
R Інше _____________інд.картки_____________________
___________________________________________________

Організаційні питання
£ Індивідуалізований розклад занять учня
R Інше ________________________________________________

Сенсорні потреби
£ Стежити, чи правильно учень користується: _____ окулярами
______ слуховим апаратом ______ аудіо / ЧМ приладдям
______ допоміжним технологічним обладнанням
£ Інше ________________________________________

Інше
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________













Пристосування середовища: доступність, зменшення рівня шуму в класі, приміщення для усамітнення.
Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності, виконання завдань за зразком, використання засобів концентрації уваги тощо
Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних посібників, картки-підказки
Необхідне спеціальне обладнання
Так (логопедичне обладнання для дітей з ЗНМ, обладнання для психологічного розвантаження, дидактичні ігри)
Ні
9.  Індивідуальний навчальний план наочних матеріалів,
( складено на основі Типового навчального плану початкової школи для дітей із затримкою психічного розвитку з навчанням українською мовою ( додаток 10 до наказу МОН України від 28.01.2014 № 80 ( зі змінами згідно з наказом МОН від 02.09.2016 р. № 1065)
Освітні галузі
Навчальні предмети
Кількість годин на тиждень

























10. Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку (підкреслити)
Висновок ПМПК
Попередня ІПР
Батьки / опікуни
Учень
Інші _______________

11. Члени групи з розроблення індивідуальної програми розвитку
ПІБ
Посада
Підпис


















 
12. Узгодження індивідуальної програми розвитку з :
1) Батьками / законними представниками:
ПІБ законних педставників
__________________________- мати
Підпис______________ Дата ____________
__________________________ - батько
Підпис______________ Дата ____________

2) Учнем, у разі, коли йому виповнилося 6 і більше років
Підпис______________ Дата ____________
  
13. План консультування  батьків / законних представників у процесі розроблення / реалізації індивідуальної роботи програми розвитку.

Дата
Мета
Відповідальні особи































14. Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень.

Сфери розвитку
Строк проведення моніторингу

Протягом
 І семестру
Після
закінчення
І семестру
Протягом
 ІІ семестру
Після
закінчення
ІІ семестру




























                 Директор школи                                                        

29.09.2018 р.





Індивідуальна навчальна програма


Довгострокова мета:__________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________


Короткострокові завдання
Методи оцінювання
Дата і прогрес



















Зразки робіт

Спостереження

Контрольні листки

Тестові завдання


Стандартні тести







Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає;






























Немає коментарів:

Дописати коментар