Індивідуальна програма розвитку
(ІПР)
1. Загальні відомості про учня:
Дитина
______________________________________ Дата
народження _____________________
Батьки або опікуни
____________________________ Телефон
___________________________
Адреса _____________________________________________________________________________
Навчальний заклад
___________________________________________________________________
Рік навчання
___________________________Клас _________________________
Вчитель_________________________________Асистент
вчителя______________________
2.
Строки дії програми з _________________ до
______________________________________
3.
Особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоров’я,
фізичний і мовленнєвий розвиток, когнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну
діяльність)
№
|
Дата
|
Короткий зміст
|
Джерело інформації
|
1.
|
|
|
Витяг з протоколу
діагностичного засідання ОПМПК №
від
|
2.
|
|
|
Вчитель
|
3.
|
|
|
Асистент вчителя
|
4.
|
|
|
Психолог
Каплиста С.К.
|
4.
Наявний рівень знань і вмінь учня
Поточний рівень знань з основних предметів
|
Потреби
|
|
|
5. Додаткові освітні та
соціальні потреби учня (додаткова підтримка асистента вчителя ,
супровід соціальним працівником, робота з учителем-дефектологом, вчителем-логопедом
тощо)
Так (додаткова підтримка
асистента вчителя, корекційно-розвиткові заняття з логопедом,
вчителем-дефектологом)
Ні
6. Перелік спеціальних і додаткових видів
послуг:
Найменівання заняття
|
Фахівець, який
проводить заняття
|
Місце проведення
|
Проведення заняття
|
Періодичність
|
Корекція розвитку
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.
Навчальні предмети
Звільнення від вивчення окремих
предметів
Так
Ні
8. Адаптація (необхідне підкреслити)
Стиль навчання: Переважно слуховий Переважно візуальний
Багатосесорний Переважно кінестичний Переважно тактильний
Навчальні підходи
|
R Часта / невідкладна реакція з боку
вчителя
£ Об’єднання стилів навчання
£ Спільне навчання
£ Кооперативне навчання в групах /
парах
£ Інше _______________________________
|
Вказівки
|
R Різні види вказівок: ________ усні
__________ письмові
_______ демонстрація / моделювання ___
привертання уваги учня
£ Інше
____________________________________________________
|
Корекція поведінки
|
£ Часті перерви
£ Чітке визначення очікувань
£ Робота в тиші
R Позитивні підкріплення
£ Надання можливостей для вибору й
альтернатив
£ Надання можливості порухатися
R Близький безпосередній контроль
£ Розміщення дитини у зручному місці
|
Матеріал та обладнання
|
£ Книжки для сліпих, надруковані
шрифтом Брайля
R Адаптовані версії книжок
£ Затискачі, похилі дошки
R Інше _____________інд.картки_____________________
___________________________________________________
|
Організаційні питання
|
£ Індивідуалізований розклад занять
учня
R Інше
________________________________________________
|
Сенсорні потреби
|
£ Стежити, чи правильно учень
користується: _____ окулярами
______ слуховим апаратом ______ аудіо
/ ЧМ приладдям
______ допоміжним технологічним
обладнанням
£ Інше
________________________________________
|
Інше
|
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
|
Пристосування
середовища: доступність, зменшення рівня шуму в класі, приміщення для
усамітнення.
Психолого-педагогічна
адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності,
виконання завдань за зразком, використання засобів концентрації уваги тощо
Адаптація
навчального матеріалу: адаптація навчальних посібників, картки-підказки
Необхідне
спеціальне обладнання
Так
(логопедичне обладнання для дітей з ЗНМ, обладнання для психологічного
розвантаження, дидактичні ігри)
Ні
9.
Індивідуальний навчальний план наочних
матеріалів,
( складено на основі Типового
навчального плану початкової школи для дітей із затримкою психічного розвитку з
навчанням українською мовою ( додаток 10 до наказу МОН України від 28.01.2014 №
80 ( зі змінами згідно з наказом МОН від 02.09.2016 р. № 1065)
Освітні галузі
|
Навчальні предмети
|
Кількість годин на тиждень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.
Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку (підкреслити)
Висновок ПМПК
Попередня ІПР
Батьки / опікуни
Учень
Інші _______________
11.
Члени групи з розроблення індивідуальної програми розвитку
ПІБ
|
Посада
|
Підпис
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.
Узгодження індивідуальної програми розвитку з :
1) Батьками / законними представниками:
ПІБ законних педставників
__________________________- мати
Підпис______________ Дата ____________
__________________________ - батько
Підпис______________ Дата ____________
2) Учнем, у разі, коли йому виповнилося 6 і більше
років
Підпис______________ Дата ____________
13.
План консультування батьків / законних
представників у процесі розроблення / реалізації індивідуальної роботи програми
розвитку.
Дата
|
Мета
|
Відповідальні особи
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14.
Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень.
Сфери розвитку
|
Строк проведення моніторингу
|
|||
|
Протягом
І семестру
|
Після
закінчення
І
семестру
|
Протягом
ІІ семестру
|
Після
закінчення
ІІ
семестру
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Директор школи
29.09.2018 р.
Індивідуальна навчальна програма
Довгострокова
мета:__________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Короткострокові завдання
|
Методи оцінювання
|
Дата і прогрес
|
|
Зразки робіт
|
|
Спостереження
|
|
|
Контрольні листки
|
|
|
Тестові завдання
|
|
|
Стандартні тести
|
|
Умовні
позначення:
О
– учень
оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий
прогрес;
НП – спостерігається незначний
прогрес;
ПН – прогресу в досягненні
конкретної мети немає;
Немає коментарів:
Дописати коментар